fredag 16 februari 2018

Jag ”vann”!!!


Jag var med i en tävling på Facebook där man kunde vinna hockeybiljetter - 1:a pris var 4 biljetter och 2:a pris var 2 biljetter.
Jag skrev att jag gärna vann andrapriset och att jag då skulle ta med mig min 7-årige son som är helt frälst i hockey för tillfället (för er som undrar vad han önskar sig när han fyller år nästa vecka så vill han ha en hockeyhjälm med galler samt hockeyhandskar ;-)...

I onsdags drog de vinnarna, men jag vann inte :-(

I dag när jag kom hem från jobbet låg det ett brunt kuvert utan avsändare i postfacket, och när jag öppnade det trillade det ut en hockeybiljett, lite reklam och ett handskrivet brev....

Jag blev såååååå himla glad!!! Och Noel blev ännu gladare (även om han hellre ville gå på hockey med sin pappa än med mig)...

Nu har vi kollat upp spelandet i helgen och bestämt oss för att gå på matchen mellan Skövde IK och Bodens HF på söndag kl 15 - det blir både Noels och min första ishockeymatch ;-)

TACK, Ahlgrens Stubbfräsning!!!

Inga kommentarer: