onsdag 2 maj 2018

Jag har sprungit i dag!!!


Var inte alls sugen på att göra något ansträngande i kväll (ville ju helst bara ligga kvar i soffan och käka godis), men överlade med mig själv och kom fram till att jag i alla fall kunde gå 2,5 km. Åkte upp till berget och tog mig runt spåret på ca 22 minuter... Tyckte dock att det kändes lite väl fjuttigt med ett varv, och bestämde mig för ett varv till och att testa att jogga lite. Och vet ni vad - JAG SPRANG HELA SPÅRET UTAN ATT STANNA EN ENDA GÅNG!!! Det gick inte fort och det var ingen lång sträcka, men för mig var det en jäkla bedrift och jag är så sjukt stolt över mig själv ;-)

Ps; jag är fortfarande irriterad och kommer troligen att vakna med spänningshuvudvärk i morgon bitti, men jag åt i alla fall inget mer godis efter motionsrundan (det enda som slank ner var ett päron till kvällsmat)...

Nu är jag nyduschad och ska soooova!

1 kommentar:

Unknown sa...

Heja dig!! Du är grym!!